dimecres, 6 de març del 2013

Aviat marxem de colònies!!

Ja falta poc per anar de colònies. Ho teniu tot preparat? El sac, la llanterna, la cantimplora... i, sobretot, moltes ganes de passar-ho bé.

colònies 2011-12
A l'escola ja ho tenim tot a punt. Us sabeu la cançó?

M'agrada anar de colònies
amb tots els meus amics,
cantar cançons, fer gresca
i jugar tota la nit.( dos cops)

Al matí quan em llevo
abans d'anar a esmorzar
em fan rentar la cara,
les mans i pentinar.
També parar la taula,
coberts i tovallons
a mi el que més m'agrada
és un plat de macarrons.

M'agrada anar de colònies...

Dormir en una llitera
ficats a dins d'un sac
ens fan anar a dormir d'hora
si ens hem d'aixecar aviat.
Fem jocs, fem descoberta
del riu i de l'entorn
si plou juguem a cartes, 
al parxís o al ping-pong.

M'agrada anar de colònies...

Quan s'acaben les colònies
tornem amb un autocar
el primer dia cantàvem
i ara estem massa cansats.
La roba ben arrugada,
el sac no me'l sé plegar
el pare com sempre em dirà
que sóc un desmanegat!

M'agrada anar de colònies...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.